Kampanie AdWords i SEO

Kampanie AdWords i SEO

Przygotowujemy i prowadzimy kampanie reklamowe oparte na linkach sponsorowanych w wyszukiwarce Google (AdWords). Dzięki wiedzy i doświadczeniu zapewniamy skuteczność Twojej reklamy.

google adwordsNasze działania związane z Google Adwords obejmują:

  • analizę słów kluczowych dla jakich będą wyświetlały się reklamy
  • dostosowanie tekstów reklam
  • ciągłą optymalizację kampanii w oparciu o konwersje
  • monitorowanie głównych parametrów kampanii
  • tworzenie raportów

Przed przygotowaniem kampanii Google Adwords określamy wspólnie z Tobą dokładne cele, które chcemy osiągnąć. Dokładnie analizujemy Twoją ofertę skupiając się na specyfice branży. Bazując na tych informacjach tworzymy kampanię przystosowaną dokładnie do Twoich potrzeb.

Zwracamy uwagę na wszystkie elementy, które podnoszą jakość kompanii i zwrot z inwestycji. Dbamy o odpowiednie warianty, dobór słów kluczowych, dobór fraz wykluczających, miejsc docelowych i trafionych tekstów reklamowych zwiększających efektywność działań.

Promocja dla nowych klientów

W ofercie promocyjnej dla klientów, którzy skorzystają z naszej oferty proponujemy bezpłatne założenie konta Google AdWords, oraz dodatkowe zasilenie konta kwotą 250 zł i obsługę kampanii przez 1 miesiąc. Oferta promocyjna dotyczy wyłącznie klientów, którzy nie korzystali do tej pory z kampanii reklamowej AdWords.

Pozycjonowanie (SEO)

Usługę pozycjonowania stron www kierujemy do firm, sklepów internetowych, serwisów informacyjnych, które chcą zwiększyć przychody płynące z ich serwisu internetowego oraz zdobyć nowych klientów w Internecie. Pozyskanie klientów jest możliwe poprzez osiągnięcie dobrych wyników w organicznych (naturalnych, niesponsorowanych) wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Kampania SEO to kompleksowe działania łączące takie elementy jak optymalizacja strony www oraz pozycjonowanie.

W każdym przypadku zalecamy analizę konwersji z typowej kampanii AdWords uruchomionej w oparciu o szeroki zakres słów kluczowych.

Skuteczne pozycjonowanie, czyli zapewnianie wysokich pozycji w wyszukiwarkach, opiera się na trzech podstawowych elementach:

  • właściwy dobór fraz kluczowych
  • optymalizacja serwisu
  • budowanie popularności serwisu w Internecie

Kampanie AdWords i SEO - zapytanie